Hoppa till huvudinnehåll

Ge respons

Vi vill höra om dina erfarenheter av våra tjänster. Den information vi får från din feedback används för att förbättra vår verksamhet. Tack för din feedback!

Välj den tjänst eller aktivitet som du vill ge feedback om från listan nedan. Av säkerhets- och integritetsskäl ska du inte ange hälsouppgifter eller annan känslig information i din feedback.

Observera att du inte kan avboka en bokad tid via feedbacktjänsten.

Respons till Varha

Fel i digitala tjänster

Med formuläret nedan kan du rapportera fel som du upptäckt i våra digitala tjänster. I formuläret ställs detaljerade frågor som hjälper oss att lokalisera och lösa problemet. 

Anmärkning enligt klient-​ och patientlagen

Om du är missnöjd med den service, vård eller det bemötande du har fått kan du framställa en anmärkning. Innan du gör anmärkningen kan det vara bra att diskutera och utreda frågan med personalen.

Anmälan om farlig situation

En klient, patient eller anhörig till patienten kan anmäla en farlig situation som inträffat under vården. Anmälan görs via ett webbformulär. Anmälan behandlas av den person som ansvarar för klient- och patientsäkerheten vid enheten i fråga.