Varha-sovelluksessa avautunut huhtikuussa uusia palveluja
Avainsanat:
Varha-sovelluksessa on 30. huhtikuuta avautunut seuraavat palvelut:
- sosiaali- ja vammaispalveluissa työntekijälähtöinen kiireetön viestintä on laajentunut osaan vammaispalveluiden sosiaalityötä ja -ohjausta sekä työikäisten sosiaalipalveluiden tiimeihin,
- terveysasemien etävideovastaanotot, joiden käytöstä sovitaan yhdessä terveydenhuollon ammattilaisen kanssa.
Varha-sovelluksessa avautuu uusia palveluja joka kuukausi. Tutustu sovellukseen lataamalla se älylaitteellesi sovelluskaupoista (AppStore tai Google Play -kauppa) tai käytä sitä tietokoneella osoitteessa digi.varha.fi
Chattien kautta saat kätevästi hoidettua myös ajanvarausasioitasi
Varha-sovelluksen chat-palveluissa pääset asioimaan ammattilaisen kanssa ilman puhelinsoittoa. Sairastaminen ja terveydenhoito -chatissa terveysaseman sairaanhoitaja tekee sinulle hoidon tarpeen arvion ja sen perusteella saat ohjauksen oikeaan palveluun. Esimerkiksi Suun ja hampaiden hoito -chatissa sekä Äitiys- ja lastenneuvola -chatissa pääset hoitamaan vaivatta myös ajanvarauksiasi.
Viikoittain palveluun rekisteröityy 2000 uutta asiakasta
Varha-sovelluksen käyttö kasvaa viikko viikolta tasaisesti. Tällä hetkellä sovellukseen on tutustunut jo 40 000 varsinaissuomalaista ja viikoittain palveluun rekisteröityy 2000 uutta asiakasta.
Lue lisää: varha.fi/varha-sovellus