Hyppää pääsisältöön

Uutinen Julkaistu 30.4.2025 11.45

Varha-sovelluksessa avautunut huhtikuussa uusia palveluja

Avainsanat:
Henkilöllä on kädessään älypuhelin, jonka näytöllä näkyy Varhan logo.

Varha-sovelluksessa on 30. huhtikuuta avautunut seuraavat palvelut:

  • sosiaali- ja vammaispalveluissa työntekijälähtöinen kiireetön viestintä on laajentunut osaan vammaispalveluiden sosiaalityötä ja -ohjausta sekä työikäisten sosiaalipalveluiden tiimeihin,
  • terveysasemien etävideovastaanotot, joiden käytöstä sovitaan yhdessä terveydenhuollon ammattilaisen kanssa.

Varha-sovelluksessa avautuu uusia palveluja joka kuukausi. Tutustu sovellukseen lataamalla se älylaitteellesi sovelluskaupoista (AppStore tai Google Play -kauppa) tai käytä sitä tietokoneella osoitteessa digi.varha.fi

Chattien kautta saat kätevästi hoidettua myös ajanvarausasioitasi

Varha-sovelluksen chat-palveluissa pääset asioimaan ammattilaisen kanssa ilman puhelinsoittoa. Sairastaminen ja terveydenhoito -chatissa terveysaseman sairaanhoitaja tekee sinulle hoidon tarpeen arvion ja sen perusteella saat ohjauksen oikeaan palveluun. Esimerkiksi Suun ja hampaiden hoito -chatissa sekä Äitiys- ja lastenneuvola -chatissa pääset hoitamaan vaivatta myös ajanvarauksiasi.

Viikoittain palveluun rekisteröityy 2000 uutta asiakasta 

Varha-sovelluksen käyttö kasvaa viikko viikolta tasaisesti. Tällä hetkellä sovellukseen on tutustunut jo 40 000 varsinaissuomalaista ja viikoittain palveluun rekisteröityy 2000 uutta asiakasta. 

Lue lisää: varha.fi/varha-sovellus