Murupolku
- Etusivu
- Tietoa meistä
- Asiakkaana hyvinvointialueella
-
Anna palautetta
Anna palautetta
Haluamme kuulla kokemuksesi palveluistamme. Palautteista saatua tietoa käytetään toimintamme kehittämiseen. Kiitos palautteestasi!
Valitse alla olevasta luettelosta palvelu tai toiminto, josta haluat jättää palautetta. Ethän kirjoita terveystietojasi tai muita arkaluonteisia tietoja palautteeseen tietoturva- ja tietosuojasyiden vuoksi.
Huomioithan, että et voi peruuttaa varattua aikaa palautepalvelun kautta.
Palaute Varhalle
- Palaute sosiaali- ja terveyspalveluista (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
- Palaute ikääntyneiden palveluista (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
- Palaute Tyks-sairaalapalveluista (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
- Palaute ensihoito- ja pelastuspalveluista (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
- Palaute laboratorioiden näytteenotosta (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
- Palaute päivystyksestä (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
- Palaute röntgenistä ja muusta kuvantamisesta (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
- Palaute tukipalveluista (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
- Palaute sähköisistä asiointipalveluista (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
- Palaute verkkopalveluista (varha.fi ja tyks.fi) (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
- Palaute asiakasmaksuista (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
- Yleinen palaute (Linkki pois sivustolta, avautuu uuteen ikkunaan)
Asiakaslain ja potilaslain mukainen muistutus
Jos olet tyytymätön saamaasi palveluun, hoitoon tai kohteluun, voit tehdä asiasta muistutuksen. Ennen muistutuksen tekoa voit keskustella ja selvittää asiaa henkilökunnan kanssa.
Ilmoitus vaaratilanteesta
Asiakas, potilas tai läheinen voi ilmoittaa nettilomakkeella vaaratilanteesta hoidon aikana. Ilmoitukset käsittelee ilmoitusta koskevan yksikön asiakas-/potilasturvallisuudesta vastaava henkilö.