Potilasasiakirjat
Kirjaamme hoitoosi liittyvät tiedot potilasasiakirjoihin. Sinulla on potilaana oikeus nähdä omat potilastietosi sekä pyytää tieto siitä, kuka tietojasi on käsitellyt ja miksi. Voit myös vaatia oikaisua virheelliseen merkintään. Voit asioida potilasasiakirjoihin liittyvissä asioissa myös…
Puolesta asiointi perusterveydenhuollossa
Puolesta asioinnissa henkilö hoitaa asioita toisen henkilön puolesta. Henkilön puolesta asiointi sosiaali- ja terveydenhuollossa perustuu huoltajuuteen, tiedonsaantioikeuteen, valtakirjaan tai edunvalvontaan.
Omaolon Muu yhteydenotto käyttöön Asiakasohjaus Soihdussa
Asiakasohjaus Soihdussa otetaan maanantaista 13.5. alkaen käyttöön sähköinen Omaolon Muu yhteydenotto. Omaolon kautta asiakkaat voivat lähettää viestejä Asiakasohjaus Soihdun ammattilaisille esimerkiksi asumiseen, raha-asioihin tai arjessa selviytymiseen liittyvissä kiireettömissä asioissa…
Asiakaslaskutus ja ohjeet
Tältä sivulta löydät tietoja ja ohjeita asiakaslaskutuksesta.
Asiakasasiakirjat
Kirjaamme asiointiisi liittyvät tiedot asiakasasiakirjoihin. Sinulla on asiakkaana oikeus nähdä omat asiakastietosi sekä pyytää tieto siitä, kuka tietojasi on käsitellyt ja miksi. Voit myös vaatia oikaisua virheelliseen merkintään. Voit asioida asiakasasiakirjoihin liittyvissä asioissa…
Päivystykseen tullaan vain kiireellisissä asioissa
Tyks Akuutin Turun päivystys on ollut hyvin ruuhkautunut ja odotusajat ovat muodostuneet ajoittain erittäin pitkiksi. Päivystykseen tullaan vain päivystysasioissa, kuten esimerkiksi rintakipu, hengenahdistus, runsas verenvuoto, murtuma tai voimakas päänsärky, johon särkylääke ei auta.
Asiakasmaksut 2024
Varsinais-Suomen hyvinvointialueella vuonna 2024 voimassa olleet asiakasmaksut. Varsinais-Suomen hyvinvointialueen vuoden 2025 asiakasmaksut löydät alla olevasta linkistä.