Hoppa till huvudinnehåll

Ge respons

Vi vill höra om dina erfarenheter av våra tjänster. Den information vi får från din feedback används för att förbättra vår verksamhet. Tack för din feedback!

Välj den tjänst eller aktivitet som du vill ge feedback om från listan nedan. Av säkerhets- och integritetsskäl ska du inte ange hälsouppgifter eller annan känslig information i din feedback.

Respons till Varha

Anmärkning enligt klient-​ och patientlagen

Om du är missnöjd med den service, vård eller det bemötande du har fått kan du framställa en anmärkning. Innan du gör anmärkningen kan det vara bra att diskutera och utreda frågan med personalen.

Anmälan om farlig situation

En klient, patient eller anhörig till patienten kan anmäla en farlig situation som inträffat under vården. Anmälan görs via ett webbformulär. Anmälan behandlas av den person som ansvarar för klient- och patientsäkerheten vid enheten i fråga.

Respons på webbplatsen varha.fi

Du kan ge respons på våra webbsidor via länken nedan. Vi tar gärna emot respons så att vi kan förbättra vår webbplats.

Obs! Responsformuläret nedan är endast avsett för respons på webbplatsen Varha.fi. Använd inte formuläret för att ge respons eller för att fråga om sådant som gäller din vård, tidsbokningar, eHälsoservice eller andra e-tjänster.