Länkstig
- Hem
- Information om oss
- Som kund inom välfärdsområde
-
Ge respons
Ge respons
Ge respons på verksamheten och tjänsterna i Egentliga Finlands välfärdsområde.
Respons till Varha
- Respons på tjänster för äldre (Öppnas i nytt fönster, länkar till en annan webbplats)
- Respons på laboratoriets provtagning (Öppnas i nytt fönster, länkar till en annan webbplats)
- Respons på räddningstjänster (Öppnas i nytt fönster, länkar till en annan webbplats)
- Respons på jouren och akutvården (Öppnas i nytt fönster, länkar till en annan webbplats)
- Respons på röntgen och annan avbildning (Öppnas i nytt fönster, länkar till en annan webbplats)
- Respons på social- och hälsovårdstjänster (Öppnas i nytt fönster, länkar till en annan webbplats)
- Respons på e-tjänster (Öppnas i nytt fönster, länkar till en annan webbplats)
- Respons på stödtjänster (Öppnas i nytt fönster, länkar till en annan webbplats)
- Respons på ÅUCS-sjukhustjänster (Öppnas i nytt fönster, länkar till en annan webbplats)
- Allmän respons (Öppnas i nytt fönster, länkar till en annan webbplats)
Anmälan om farlig situation
En klient, patient eller anhörig till patienten kan anmäla en farlig situation som inträffat under vården. Anmälan görs via ett webbformulär. Anmälan behandlas av den person som ansvarar för klient- och patientsäkerheten vid enheten i fråga.
Respons på webbplatsen varha.fi
Du kan ge respons på våra webbsidor via länken nedan. Vi tar gärna emot respons så att vi kan förbättra vår webbplats.
Obs! Responsformuläret nedan är endast avsett för respons på webbplatsen Varha.fi. Använd inte formuläret för att ge respons eller för att fråga om sådant som gäller din vård, tidsbokningar, eHälsoservice eller andra e-tjänster.
Tipsa om god service i Varha
Har du fått så bra service hos Varha att du skulle vilja berätta om det offentligt? Berätta om din kundupplevelse för oss och om hur vi som välfärdsområde har lyckats med vår service. Vi publicerar responsen anonymt i en artikelserie på sociala medier.