Läntinen terveysasema, Salo
Keywords:Contact information and opening hours
Visiting address
Postal address
PhoneHoidon tarpeen arvio (takaisinsoittojärjestelmä)
Phone, Phone<span class="subheading">Hoidon tarpeen arvio (takaisinsoittojärjestelmä)</span>: 02 772 3621PhoneReseptien uusinnat, terveysneuvonta, tutkimustulosten kysely ja muut kiireettömät asiat (takaisinsoittojärjestelmä)
Phone, Phone<span class="subheading">Reseptien uusinnat, terveysneuvonta, tutkimustulosten kysely ja muut kiireettömät asiat (takaisinsoittojärjestelmä)</span>: 02 772 3550PhoneNeuvontapiste
Phone, Phone<span class="subheading">Neuvontapiste</span>: 02 772 3900PhonePäivystysapu, yhteydenotot terveyskeskuksen aukiolojen ulkopuolella
Phone, Phone<span class="subheading">Päivystysapu, yhteydenotot terveyskeskuksen aukiolojen ulkopuolella</span>: 116117PhoneTekstiviestipalvelu erityisryhmille, esimerkiksi kuulo- ja puhevammaisille henkilöille, Salo LTA soteasema
Phone, Phone<span class="subheading">Tekstiviestipalvelu erityisryhmille, esimerkiksi kuulo- ja puhevammaisille henkilöille, Salo LTA soteasema</span>: 050 452 0308Online services
Opening hours
Unfortunately this content has not yet been translated. The website is still incomplete. We apologize for the inconvenience this may cause.
Salon läntinen terveysasema on sote-asema. Sote-asemalla on tarjolla kattavat terveydenhuollon palvelut. Ota yhteyttä terveysasemaan, jos tarvitset hoitoa tai hoito-ohjeita. Hoitaja arvioi tilanteesi ja hoidon tarpeesi sekä ohjaa sinut tarvittaessa vastaanotolle tai moniammatillisen tiimin hoidettavaksi.
Terveysaseman aukioloaikojen ulkopuolella voit olla yhteydessä päivystysapuun, mikäli terveydentilasi vaatii päivystyksellistä hoidon tarpeen arviota.
Varatun ajan voi perua hoidon tarpeen arviointi- ja neuvontapuhelimen kautta vastaanottoa edeltävänä arkipäivänä. Ilman perusteltua syytä peruuttamatta jätetystä tai liian myöhään peruutetusta vastaanottoajasta peritään poisjääntimaksu.
Voit asioida Varha-sovelluksen Sairastaminen ja terveydenhoito -chatissa, jossa sairaanhoitaja arvioi hoidon tarpeesi, antaa jatkohoito-ohjeet sekä ohjaa sinut tarvittaessa parhaiten soveltuvaan palveluun. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta odottaa chatissa tai jos chat on suljettu, voit arvioida hoidon tarpeesi Omaolo-palvelussa.