Pääterveysasema, Salo
Avainsanat:Aukioloajat ja yhteystiedot
Käyntiosoite
Postiosoite
PuhelinHoidon tarpeen arvio (takaisinsoittojärjestelmä)
Puhelin, Puhelin<span class="subheading">Hoidon tarpeen arvio (takaisinsoittojärjestelmä)</span>: 0 277 2606PuhelinReseptien uusinnat, terveysneuvonta, tutkimustulosten kysely ja muut kiireettömät asiat (takaisinsoittojärjestelmä)
Puhelin, Puhelin<span class="subheading">Reseptien uusinnat, terveysneuvonta, tutkimustulosten kysely ja muut kiireettömät asiat (takaisinsoittojärjestelmä)</span>: 02 772 3243PuhelinNeuvontapiste
Puhelin, Puhelin<span class="subheading">Neuvontapiste</span>: 044 772 3598PuhelinRokotukset, puhelinaika ma-to klo 8.00–14.00, pe klo 8.00-12.00
Puhelin, Puhelin<span class="subheading">Rokotukset, puhelinaika ma-to klo 8.00–14.00, pe klo 8.00-12.00</span>: 02 772 3624PuhelinPäivystysapu, yhteydenotot terveyskeskuksen aukiolojen ulkopuolella
Puhelin, Puhelin<span class="subheading">Päivystysapu, yhteydenotot terveyskeskuksen aukiolojen ulkopuolella</span>: 116117PuhelinTekstiviestipalvelu erityisryhmille, esimerkiksi kuulo- ja puhevammaisille henkilöille, Salo PTA sotekeskus
Puhelin, Puhelin<span class="subheading">Tekstiviestipalvelu erityisryhmille, esimerkiksi kuulo- ja puhevammaisille henkilöille, Salo PTA sotekeskus</span>: 050 597 9874Verkkopalvelu
Aukioloajat
Pääterveysasema on sote-keskus. Sote-keskuksessa tarjolla on laaja valikoima sosiaali- ja terveydenhuollon palveluja. Ota yhteyttä terveyskeskukseen, jos tarvitset hoitoa tai hoito-ohjeita. Hoitaja arvioi tilanteesi ja hoidon tarpeesi sekä ohjaa sinut tarvittaessa vastaanotolle tai moniammatillisen tiimin hoidettavaksi.
Terveyskeskuksen aukioloaikojen ulkopuolella voit olla yhteydessä päivystysapuun, mikäli terveydentilasi vaatii päivystyksellistä hoidon tarpeen arviota.
Varatun ajan voi perua hoidon tarpeen arviointi- ja neuvontapuhelimen kautta vastaanottoa edeltävänä arkipäivänä. Ilman perusteltua syytä peruuttamatta jätetystä tai liian myöhään peruutetusta vastaanottoajasta peritään poisjääntimaksu.
Voit asioida Varha-sovelluksen Sairastaminen ja terveydenhoito -chatissa, jossa sairaanhoitaja arvioi hoidon tarpeesi, antaa jatkohoito-ohjeet sekä ohjaa sinut tarvittaessa parhaiten soveltuvaan palveluun. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta odottaa chatissa tai jos chat on suljettu, voit arvioida hoidon tarpeesi Omaolo-palvelussa.