Telefon- och digitaltjänster för mödra- och barnrådgivningen, Åbo
Nyckelord:Öppettider och kontaktuppgifter
SamtalspriserSamtalspriserna bestäms enligt din operatörs prislista. Avgiften debiteras av operatören, inte av Varha. Väntetiden kan vara avgiftsbelagd, beroende på telefonnummer.
Telefon
Telefon, Telefon: 02 266 2223Öppettider
Avvikande öppettider
Via telefon- och digitaltjänster för mödra- och barnrådgivningen kan du boka eller omboka en mottagningstid, få rådgivning eller lämna ett meddelande på telefonsvararen om att avboka en tid.
Mödra- och barnrådgivningschatten i Varha-appen betjänar kunder i hela Varha-området. Rådgivningens telefontjänst betjänar endast kunder i Åbo.
När du ringer till Åbo rådgivningens telefonservice, sparas ditt telefonnummer i återringningssystemet och du kommer att ringas tillbaka.
Obs! När du använder Åbo rådgivningstjänsters distanstjänster, vänligen kontakta oss endast via en kontaktkanal åt gången. Vårt mål är att undvika överlappande kundkontakter för samma person och att säkerställa en så effektiv och smidig service som möjligt. Tack för ditt samarbete och din förståelse.
Via rådgivningstjänsternas telefon kan du:
• boka eller avboka mottagningstid,
• få råd i frågor gällande rådgivningen för mödra- och barnavård,
• lämna meddelande om avbokning av tid i svararen
Observera att du inte kan få sjukintyg för barn från rådgivningsbyrån. Kontakta din hälsostation om du vill ha ett sjukintyg för ditt barn.
Om du nyligen har flyttat till Åbo, besök först öppna rådgivningen i Åbo. Vid besöket får du din första tid till din egen rådgivning. Den öppna rådgivningen befinner sig Tavastgatans rådgivningsbyrås lokaler. I öppna rådgivningen får du lågtröskel rådgivningstjänster utan tidsbokning.